情報源: FH4 Release Notes: March 26th, 2019 – Forza Suppor…
情報源: Forza Horizon 4 アップデート 2019-03-26 #ForzaHorizon4 | OPCDiary
Public release seems to be delayed, but with this update, the top reward of the Festival playlist has been reduced from 100% to 80%, is it enough? According to Playground Game, this means there is no need to play ranked team adventures, and no need to play monthly rivals or some daily #Forzathon events.
However, you still need to participate in Trials and Playground Games. Playground Game’s 5 game coercion seems to be improved with the next major update, but seems to want to be forced to participate in the trial as usual.
To be honest, trials are not a fun experience. This season, I was lucky enough to be able to clear in one go, but in most cases, players who don’t understand what Co-Op does, in particular, they stop the car right after the start Do not take part in the race, understand that players are cooperative play, do not aim to win even one Red team in the race, but by players keen to make a mistake and hit the car of an ally It is normal to be able to pull your legs. Both the trial and the playground game are randomly combined and the success is influenced by the player. This is not a fun experience for most players.
Therefore, I think it is the right way to reduce the achievement rate to the Festival playlist reward to 25% and 50% again. If Playground Games doesn’t really want to do that, you should lower the percentage of achievements for Trials and Playground Games, and make adjustments to increase the achievements for championships and weekly challenges.
公開が遅れているようですが、今回のアップデートで、Festivalプレイリストの上位側報酬が100%達成から、80%達成に下げられましたが、これで十分でしょうか。Playground Game曰く、これにより、ランクドチームアドベンチャーをプレイする必要はなく、マンスリーライバルもしくはいくつかのデイリー#Forzathonイベントをプレイする必要はなくなるとしています。
しかしながら、依然として、トライアルとプレイグラウンドゲームズには参加する必要があります。プレイグラウンドゲームズの5ゲーム強制は、次のメジャーアップデートで改善されるようですが、相変わらずトライアルへの参加は強制したいようです。
正直なところトライアルは楽しい経験ではありません。今シーズンは、幸運にもメンバーに恵まれ1回でクリアすることが出来ましたが、大抵は、Co-Opが何かを理解していないプレイヤー、具体的にはスタート直後で車を止めてしまい、レースに参加しないプレーヤーや協力プレイである事を理解せずに、レースでレッドチームに1台でも勝つことを目標にせず、味方の車に追突して、失敗させることに熱心なプレーヤーによって、足を引っ張られることが普通です。トライアルも、プレイグラウンドゲームもランダムに組み合わせられるプレーヤーによりその成功が作用され、正否は全くの運でしか有りません。これはほとんどのプレーヤーにとって楽しい経験ではありません。
したがって、私としてはフェスティバルプレイリストのリワードへの達成率をやはり、25%と50%に下げることが正しい方法だと考えます。どうしてもそれをしたくないので有れば、トライアルとプレイグラウンドゲームズそれぞれの達成率の割合を下げ、チャンピオンシップやウィークリーチャレンジの達成率を引き上げる調整をするべきでしょう。